7 Kasım 2013 Perşembe

Duru müzik dinliyor!



Hamileyken müzik bebeğin zihinsel gelişimine katkıda bulunuyor dedikleri  için her ne kadar sıkılsam da bol bol klasik müzik dinledim. Ama söylemem gerekli ki kendi zevklerimden de vazgeçemedim. Yudum yudum içer gibi hastası olduğum AC/DC grubundan da günde 1-2 parça dinledim. ne yalan söyleyeyim, yaptım.
Geçen hafta annemin arabasıyla misafirlikten dönerken, Duru ağlamaya başladığında ne yapsak susması mümkün olmadı. Kucağa almalar, pışpışlamalar, altı temizdi ve karnı toktu. Yani ağlaması için bir sebebi de olmaması gerekiyordu. Ama o bir bebekti ve ağlıyordu. Bu kısımda benim ortanca kardeşim dahiyane bir çözüm sundu: Müzik! Muhtemelen klasik müzik, hiç olmadı rock müzik onu sakinleştirecekti ama hiçte umduğumuz gibi olmadı. Küçük hanım radyo kanallarını gezerken Ankara'lı Turgut'un "Angaranın dagları daa büklüm büklüüm yollarııı" şarkısını duyunca bir anda susuverdi. Bu şu demek oluyordu sayın seyirciler. Kızım zevksiz olacak! Allahım Allahım!
Fotoğraf sizde cani anne imajı uyandırmasın Duru burada Müzik falan dinlemiyor. Minik kulaklarına zarar vereceğimden korktuğum için sadece kulaklığı takmakla yetindim. Her yeni şeye olduğu gibi buna da şaşırdı ama bu sefer sakin ve şaşkın karşılamak yerine, feryadı bastı. Susmasını sağlamak için kulaklığı çıkarıp kocaman sarılmak yetti bile.  Tüm bu olan bitenden sonra tatlı bir gülümseme vardı suratında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder