7 Aralık 2013 Cumartesi

Ben bir garip Keloğlanım


1 Yıl gibi kısa sürecek fotoğraf maceramız kaldığı yerden devam ediyor. Bu sefer çocukluğumuzda büyük bir yer edinen, herkesin oldukça sevdiği,melodisi kulaklarımızdan gitmeyen sevimli bir halk kahramanına yer veriyorum blogda. Keloğlan! Yamalı şalvarı ve elinden hiç düşürmediği çıkınıyla karşınızda.

Videoyu dinlerken Rüştü Asyalı amcamıza selam yollamayı unutmuyoruz :)


Fotoğrafta kullandıklarım: Siyah bir erkek çorabı, 3 adet kazak, 1 atkı, yama yapmak için elektrik bandı ve kırmızı bir kumaş parçası, kahverengi bir elbise, yastık kılıfı. Durunun üzerindekilerde her bebekte muhakkak bulunan,tulum, yün yelek ve patik.

2 yorum:

  1. Merhabalar, fotograflar da minik Duru da cok cici. :) Ancak keske buyuk usta Rustu Asyali`yi oldurmeseydiniz, zira kendisi cok sukur hayatta. (:

    YanıtlaSil
  2. ah ben nasıl yaptım bunu bilmiyorum ki. hemen düzelttim. Özür dilerim.

    YanıtlaSil